Kniha návštěv

Spokojenost s jídlem ne s prostředím

Datum: 16.08.2022 | Vložil: Světla Šlapalová

Dobrý den, ráda bych restauraci pochválila jídlo, rychlost a příjemnou obsluhu. Jediné co je potřeba změnit je nové čalounění sedaček, nebo výměna sezení a vymalovat. Prostředí je stejné jak před 20 lety. Kazí Vám to image.

Pochvala

Datum: 13.08.2022 | Vložil: Daniela

Vcera maximalni spokojenost s vybornym jidlem. Mile prekvapeni - polevka z lišek. Úžasná. Diky.

Obědy

Datum: 30.07.2022 | Vložil: Bruno Stančík

Velké porce, příjemná obsluha, dobré pití. Co víc si přát?

Dotaz

Datum: 09.06.2022 | Vložil: Milan

Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli k vám můžou děti v kočárku.dekuji

Nespokojenost

Datum: 27.04.2019 | Vložil: Petra

Člověk opakovaně volá přes půl hodiny na rezervaci a nelze se dovolat. Nikdo telefon nezvedne

Re:Špatný signál

Datum: 02.06.2019 | Vložil: Restaurace CLUB 13

Bohužel v restauraci je špatný mobilní signál. Moc se omlouváme.

Re: Re:Špatný signál

Datum: 23.07.2023 | Vložil: Klára

Mají tady WiFi.

Nespokojenost

Datum: 29.01.2018 | Vložil: Adéla

Nelze se poslední dobou dovolat a zarezervovat si jídlo. Určitě s tím má problém více lidi, chtělo by si s tím trochu poradit, jinak bezvadné jídlo a obsluha.

Re: Nespokojenost

Datum: 04.02.2018 | Vložil: Obsluha restaurace CLUB 13

Dobrý den, velice nás mrzí, že se nemůžete dovolat, ale vzhledem k tomu, že naší snahou je maximální spokojenost obsloužených zákazníků, mějte strpení a hovor opakujte. Děkujeme za pochopení

Spokojenost a výtka

Datum: 26.11.2015 | Vložil: návštěva SM

Smažený sýr a hranolky dobré, obsluha rychlá a příjemná. Absence registrovaného pokladního bloku při platbě. Postoupeno ČOI.

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek